Thursday, September 3, 2009

akhirnya aku tertewas

semalam bukan main lagi aku tulis 'persetankan' semua cakap orang pasal baju aku yang xbergosok tu.macam xpeduli je dengan semua tu.

tapi malam tadi aku telah pun berbelanja sebanyak RM29.90 untuk memiliki sebuah starika baru berjenam ELBA.tak tau la berapa hari usianya dapat bertahan dengan harga yang sebegitu.

tapi agak kecewa jugak la,sebab hari ni xde seorang pun yang perasan baju aku bergosok.hampeh betul.

aku telah kehilangan ayat keramat yang dilemparkan pada aku hampir setiap hari selama 2 bulan aku berada di sini.

"udi,ko x iron ke baju tu???"

aku sengih je mcam kerang yang xberapa busuk.
dalam hati"ala baju ko pun bekedut jugak,cume aku lagi banyak je"hehehe

(penulisan ni sebenarnya adalah saringan je.aku tengah blur ni nak key in markah student2.ramai pulak student yang xde markah sebab xhantar assingment.masalah aku ni)

2 comments: